mevos_blt07 17 haftalık hamileyim son 1 haftadır mide yanmam o kadar arttı ki dayanamıyorum 😭 özellikle yattığım andan itibaren sabaha kadar uyuyamıyorum saat şuan 02:40 ve hala uyuyamadım nane yoğurtla yedim olmadı süt içtim olmadı gaviscon keserdi hemen artık oda etki etmiyor kesse bile 1 saat sonra yine yanmayla uyanıyorum düşünün yemeğimi 7 de yendiğim halde böyle 😩 çalışıyorum hafta sonu bol bol uyur dinlenirim diye seviniyordum uykular haram oldu 😔
Merve8494 mevos_blt07 elma ye canım çok güzel kesiyor ben öyle idare ediyordum en son doktorum mide koruyucu ilaca geçti 6 yada 7 aylıkken
F-Gemi mevos_blt07 laktozsuz ılık süt ve sade maden suyu çok iyi geliyor 36+5 oldum çok rahat ettim maden suyuyla ilaçda kullanmaya gerek kalmadı hiç hem bebeğe de çok faydalı dedi doktorum tavsiye ederim🤗
mevos_blt07 Ayseege6156 daha öncesinde reflüm vardı ama böyle olmazdım yani elma yedim belirli aralıklarla herşeyi yedim evde bu yanma biriyle rahatlar diye banamısın demiyor süt iyi geldi gibi ama dik uyuyorum resmen başımı yastığa koymaya korkuyorum 😑 3 gün aç dursam anca geçer bu illet 😒
mevos_blt07 Merve8494 faydası olmadı canım ben gaviscon kullanıyorum ama çok çok dayanamadığım zaman gece 2 kaşık içiyorum maalesef zararı yokmuş ama yinede ilaç olduğu için tüketmek istemiyorum
Dryy mevos_blt07 hamilelikte kusma bulantı baş dönmesi şu bu herşeyi söylediler ama mide yanmasından kimse bahsetmedi 😔 ve bence hamileliğin ennn sıkıntılı durumu mide yanması. Birsürü şey denedim en iyi geleni ılık süt olmuştu ama zamanla o da işe yaramamaya başladı az da olsa işe yarayan tek şey yemekten sonra en az 2 saat sırık yutmuş gibi dümdüz durmaya çalışıyorum uyurkende oturur vaziyette uyuyorum bi nebze olsa yararı oluyor, çok zor gerçekten Allah yardımcın olsun 🙏🏻
Gull_94 mevos_blt07 suan aynı sebeple uyuyamıyorm onerılen hıcbısey de ıyı gelmıyo malesf son aylrda daha da artcak sımdden alısmaya calısıyorm soda ıcıyorm sut rennıe vs ama yok mecbr cekıyorum
Fndkkrdu mevos_blt07 şuan bende 35+5 im ve mide yanmasıyla birden ağlayarak uyandım kustum bana mısın demiyor normalde kusunca rahatlardim elma yedim inşallah iyi gelir 😔 Mide yanması kadar kötü birşey yok Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲
bendeonudiyorum Sütten uzak dur, laktoz mideyi çilgina çevirir. Yoğurt da 3 yemek kaşiğini geçmesin. Salçayi yemeklere tatli kaşiğindan fazla asla koyma. Yağli, baharatli her şeyden (cips vs) uzak dur. Portakal, mandalina suyu içme. Ara sira soyulup dilimlenmiş halinden bir iki tane ye. Bol su iç, klişedir ama en değerli şifadir.. Metsil, gaviscon seni bir yere kadar götürür ama ileride ikisi de hicbir ise yaramayacak.. İşte o vakit PULCET diye bir hap var, 3 günde bir sabah aç karna yut ve ardindan 1 saat kadar hiçbir şey tüketme, Allahin izniyle bomba gibi olur miden nerende onu bile unutursun 😘😘 #BenYandimEllerYanmasin :) 🧿♥️
bendeonudiyorum Bu arada elma elma diyorsunuz, yeşili hadi neyse de kirmizi elma mideyi boşaltiyor (kusturuyor), o da sağlam çözüm değil.. 👀