Mucizeeemmmmmm Şu an bende öyleyim uyuz gibi kaşınıyorum afedersin. Doktora gittim gebelik kolestazı diye bir durum var riskli bir durum son haftalarda kaşıntının olması ile hemen test yapıp kolestaz olup olmadığına bakiyolar erken dogum ani ölüm riski bile yapabiliyor kolestaz çünkü neyse ki o temiz çıktı. Bu sefer neden kaşınıyorum? Gebeligin son haftasinda olur dedi bir kac solüsyon ve krem verdi. Bende kasıntıdan ölüyorum heryerim bakla bakla kabarıyor💆🏼♀️ Sadece mentollu masaj jeli var onu sürüp sogutuyorum biraz o iyi geliyor işte. Çok kaşınıyorsan mutlaka bu durumu doktoruna bildir ve kolestaz olup olmadığınızı kontrol ettirin 🙏🏻 Gecmis olsun cok😔