Busra3509 Kbryagci38 20 haftalıgım 2 aydır bende öleym. Nabzım sürekli yüksek atıyor nefes nefese boguluyorum otururken bile
Doruktoprak Gtu06 çok şükür canım bende salı günü inşallah yatış yapıcaz hastaneye sabah inşallah kolay geçer..
ece_2206 Gtu06 gözünüz aydın bende de çarpıntı ve nefes darlığı oluyor doğumunuz kolay olmıstur insallah 🤲 🤗
Buketkucuk Kbryagci38 karnımız gittikçe büyüdüğü ve bebek göğüs kafesimize baskı yaptığı için bazen nefes darlığı çekmemiz normal. İleri ki haftalarda daha sık karşılaşılan bir durummuş hatta. Fakat kalp çarpıntısı falan da yaşıyorsan tansiyonuna baktırmanı öneririm canım🙏🏼
Aydabdullah Buketkucuk benim oglumda en basindan beri hep bas asagi idi ve kilodan oturu cok zorlandim (asiri kilolu degilim sadece hamilelikte cok aldim) hamile yastigi kullan hangi pozisyonda rahat isen oyle uyu genelde sirt ustu duz tavsiye etmiyorlar
Belizden Bende 6 haftalikken basladi 27 haftamdaym nasil zor gecio anlatamam size simdide doguma gderken napicm onu dusunuorm kalp carpintisi nefs darligi olunca panik gelior🙁dogum nasl olir sizce
Buketkucuk Aydabdullah evet genellikle sol tarafa yatmamız gerekiyor ama hep aynı pozisyonda kalamadığımız için mecbur arada değiştiriyoruz🙏🏼
Sidal Kbryagci38 yaa bende de öyle var ve çok daralıyorum burnum hep tıkalı zaten İnan uyuyamıyorum hiç. 2 hafta sonra doktora gidicem o zaman sorayım bi
Gokceeeee-_ Kbryagci38 Ben de yaşıyorum nefes darlığı sıcağa hiç gelemiyorum direkt nefesim daralıyor sıcak sıcak terler dökmeye başlıyorum bu hafta da oluyor sanırım