Ben yoykonun anne yanı olan park yatağını aldım hem ilk zamanlarında yanımda yatırırm büyüdüğünde de asansörünü indiririm baza gibi yatar gibi yine yatar diye düşündüm memlekete giderken de söküp çantasına koyarım yatacek yer derdi olmaz memnunum ben baya rahat 3 4 yaşına kadar kullanır