Evet kizlar beklenen an geldi catti buda benim hikayem :)
Cok zor ama bi o kadar da direyetli bi hamilelik gecirdim toplam 1-2ay haricinde surekli istifra mide yanmasi ve ishal yasadim birde uzerine ev tasidim 3kere atesli dis cektirdim felan filan yani hastalikla yatakla gecen 9ay boyunca her boslugumda kendime neden insanlar normal dogumdan bu kadar korkuyor ben bi aksilik olmazsa normal dogurup cikarim ben cok aciyacagini dusunmuyorum felan diye kendimi pohpohladim aslinda biliyordum aciyacakti ama bedenime pozitif verdim ve oyle de oldu gercekten.
36+5 Carsamba gunu nişanım geldi
36+6 bi parmak aciklik var dendi
37+0 senin rahim duvarin kalin 1bucuk 2 haftan var dendi
37+3 hersey yolunda 1bucuk cm acikliklik var ama dogum gozukmuyor cocuk yukarida dedi doktorum ve iste burda dogum hikayem basliyor pazartesi gunu doktordan ciktiktan sonra vajinada siddetli kasilmalar oldu dedimki alttan muayeneden sonra olur boyle takilma ordan eve gectim oglen 2de sancilarim basladi zaten geliyordu hep duzensiz bunlarda duzensiz ama siddetli bide sızıntı gibi akinti gelmeye basladi ama doktordan yeni ciktim bisey yoktur diye diye o sancilari gece 1e kadar gecistirdim akintim hic kesilmedi ince ince gun boyu geldi dinlenmeye calistim plates topuna felan oturdum sonra gece annem sureye bakti yarim saatte bir onemsemedik yattim ben ama uyuyamadim sancilar rahat vermiyor tam gozum kapaniyor geri sanci derken sabah 6da sancilarim 10dkya dustu ve ben takibe basladim 8e kadar 5dkya dustu hemen doktoruma ve ebeme mesaj atip dusa girdim sonra ev ahalisini uyandirdim tabi ben zirt pirt hastane yolu tutunca son hafta 4 kere kimse bana inanmiyor esim biraz telaslandi ama annem hele siz bi gidinde haber verin ben taksiyle gelirim diyor 😂 3 kere gel dedim ve icim rahatlasin diye geldi biz hastaneye girdigimizda saat 10felandi ve bana direk acilman 2cm ama suyun gelmeye baslamis yavastan sancilarinda iyi o yuzden yatisini yapiyoruz dediler tabi bizimkiler şok simdiden sonrasinda detaya inmek istemiyorum sadece onerilerim var cok rahat bi dogum gecirdim ama tabikiii canimda acidi tukendim dedigim anlarda oldu ama benim hastaneye girmemle dogumhaneye alinmam 4bucuk saatimi aldi dogumhanede dogumun olmasi plesantamizin cikmasi temizlenip odamiza gelmemiz 10dk mizi aldi gercekten inanilmaz degisik tecrubelerim oldu allah herkesin icine o ferahligi versin teslimiyet olduktan sonra 2cm aciklik 4bucuk saatte 10cm olabiliyor cok dua edin ve tavsiyem sunlari yapin :)
- oncelikle ben evde dogum oncesi cok spor yuruyus yapan biri degildim ama hastanede asla yataga bagli kalmadim hep yurudum squat yaptim plates topunda sancinin en siddetlendigi yerlerde zipladim(bu ozellikle cocugun asagi inmesi icin ve dogumun hizlanmasi icin asiri faydali)
-su duayi dilimden dusurmemeye calistim
Rabbi yessir vela tuassir Rabbi temmim bil hayr
Rabbim kolaylastir zorlastirma, Rabbim hayirla sonuclandir.
-esim annem ve ebem mukemmel bi uyum icinde destek verdiler esim ellerimden tutuyordu bazen uzerine yukumu verip sarildim bazen var gucumle kollarini sıktım o kadar onemli ki anlatamam annem duasiyla kuranla beni rahatlatti ve gercekten ruhum ferahliyordu ebem mukemmel bi insandi basindan sonuna hep odamda her sancida belime masajlarla beni rahatlatti ve gercekten bu destekcilerim olmasa cok daha uzun surebilirdi
Zaten cok uzun surmedigi icin aklima baska bisey gelmiyor ama su hastane cantasi olayini abartmayin tavsiyem ben okuduklarimi seyrelterek koymama ragmen kullanmadigim okadaaar cok sey varki bi ara onun icinde post acmayi dusunuyorum zaten pandemiden dolayi 1gece kaliyorsunuz gereksiz kalabalik o kadar.
Biraz uzun oldu kusura bakmayin umarim biraz faydali olmustur masallah demeyi unutmayin lutfen :)