Sed22-09 Aylinnnnnnn merhaba bende biraz geç yazdım sanırım :) hayır aksine yukarı çıktı ve normal doğum yaptım canım bebeğime sağlıkla kavuştum 😇
Durubebegim Zeynepturkman ben 36 haftamda kontrole gidince plasenta önde dedi doktorum ama normal doğuma engel değil dedi ben yinede tedirgin oldum şimdi 37 deyim bakalım ne olacak