Zeynepturkman Plesanta önde olup sezeryan olan varmı? Riski ne acaba bilgisi olan? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻
Sevo03 Zeynepturkman 28 haftalık hamileyiim benim de plasentam önde zamanla değişir dendi, pazartesi günü randevum var. Alttan muayene mi ediyolar bana ultrason da bakmıslardı?
Sed22-09 Zeynepturkman 17+1 haftalık hamileyim 13+5 de kanamam oldu palsentadan dolayı 10 gün sürekli yattım şuna işe vs başladım çok şükür ki bebeği etkilemiyor doktor sadece doğumu etkiliyor dedi şimdilik böyle giderse sezaryan ama bebek büyüdükçe plasenta yukarı çıkabilir dedi öylede olursa normal doğumu düşünürüz dedi
Zeynepturkman sudecirak1716 bebek 24. Haftada gözükür önden gidiyor ama ben 23+3 sen kaç haftalıksın canım
sudecirak1716 Zeynepturkman 33 haftsligim 29. Haftada kanamam oldu plasentadan yine 3 gün önce oldu zor bi durumm
Zeynepturkman Asya_2402 benimde öyle komplet plesanta tamamen kapalı sezeryan demek için daha dedi kayarmı acaba başka açıklama yapmadı. Sizin doktorlarınız ne dedi
Asya_2402 Zeynepturkman Benim 2. Hamileliğim ve ilki sezaryendi zaten.Bir de bende yapışıklık da var bu sebeple doktorumu bile değiştirdim özel muayeneye gidiyordum şimdi tam teşekkülü bir hastanede doğum olacağı için araştırmaya yönlendirdiler beni.İnşallah sizin durum değişir plasenta yer değiştirir.
Asya_2402 Zeynepturkman Mesaneye kadar yapışıklık söz konusu,16. Haftadan beri perinatolog takibindeyim düzelmez dediler.Doğumu dahi planladık bekliyoruz artık.
CerenCyln Bana da Plesentan rahmine yakın dedi 26. Haftada ama bu zamanla yukarı çıkacaktır bebek büyüdükçe pozisyonu değişir dedi. En garantisi 28. Haftada alttan muayene ile kesin birşey söyleyebilirim dedi. Normalde 2.,3. Gebeliklerde olurmuş. Benim bir düşüğüm oldu ondan mı kaynaklı diye düşünüyorum. Normal doğum diye tutturuyordum inşallah düzelir 🙏🏼 Artık mecburi sezeryana sıcak bakmaya başladım.
Zeynepturkman CerenCyln benimde ilk gebeliğim bende şaşkınım yani inşallah kayar Allahtan ümit kesilmez.bende normal dogum diyordum ama bebegin kendimizin canını da tehlikeye atmamak için sezeryan şart sanırım.
Busravealp CerenCyln yaa normalde bu gibi durumlarda kesinlikle alttan muayene olmaz. Doktorunuz neden öyle bişey dedi anlayamadım🙄 bende aynı sizin gibiyim ama teşhis konuldugundan beri alttan muayene yasak, 1 hafta var doğumuma çatı muayenesine bile alınmadım
CerenCyln Sevo03 ultrasonla görülemeyeceğini en net alttan muayene ile anlaşılacağını söyledi doktor, muayeneden sonra bilgi verir misiniz, benim haftaya çok merak ediyorum düzelip düzelmeyeceğini, inşallah değişmiştir sizin de plesantanızın yeri.
Zeynepturkman CerenCyln detaylı ultrasonda gördü benimkini.vajinal muane kesinlikle yapılmaması gerekiyor eger plesanta previa varsa deniliyor ya artık hayırlısı. Suan 23+3 bakalım 25 de gidicem haberdar ederim
Zeynepturkman Sed22-09 ay inşallah ya korkuyorum bende kanamalar şiddetli olur diyorlar falan allah korusun
Aylinnnnnnn Sed22-09 merhaba cook uzun süre olmuş ama ayni haftada ayni seyi yaşamısız acba sonradan düzelme oldumu cok korkuyorum da
2cakir_annesi Zeynepturkman benim 2.cocugum iyleydi. 2li taranada cikti 14.haftadan beri biliyorduk. Doguma kadar bekleyecez dedi. Ama her gittigim doktor bana aldirmami masada jalma ihtimalim oldugunu soyledi. Son 6 haftam kanli akinti ile gecti her hafta drdaydik. Sancilarim siklasinca gittik hastaneye. 1 gun sanci odasinda kaldim sonra birden donmeye basladi plesanta yukari cikmis bebek kanala girmiş. Sukur normal yaotim son dk gilu yani. Sora suyum Geldi acilen catala oturttular. Saglikli sekilde dunyaya getirdim. Demem o ki bekleyi . Belki doner. Ama dondugunu hissetttim. Yatakta o icimde dondukce ben yatagin icinde dondum 😅..
Filiz4545 2cakir_annesi masada kalmak diye bir durum kesinlikle yok öyle bir risk yok her amelyat riskilidir ama plsenta önde diye masada kalırsın demeleri cokda normal değil sezeryan olunur ve. Sıkıntısz atlatılır.l canm