Herkese Merhaba. 5 hafta 5 günlük hamileyim. İlk günlerden beridir kasıklarımda aynı regl ağrılarım gibi ağrılar oluyor. Bacağıma kadar iniyor bu ağrı. 2 gün önce doktora gittim ama sormayı unuttum. İlk zamanlar olur bebek yerleşiyor diyorlar. Sizde oldu mu? Özellikle geceleri ağrı gelip gidiyor. Domtor keseyi gordu, 10 gun sonra yine gel dedi.