Azraamine amin inşallah. Keşke sancım tutsa da doğuma gitsem şimdi. Suni sancıdan çok korkuyorum ve doğuma 1,5 hafta kaldı. Hala ne nişan ne sancı hiçbir şey yok 🙁🙁 sanırım en son suni ile doğurcam ya da zorunlu sezeryan.
(Gebelik şekerinden dolayı insülin kullanıyorum. İnsülin kullananlar en fazla 39+0 a kadar bekletiliyormuş)