Çok şükür kızım yanımda .bizim hamilelik hikayemiz biraz farklı başladı hamileliğimi öğrendiğimde doktora gittik ama bizim bebekten başka birde 8 cm miyomum varmış .hamilelikle beraber biraz daha büyüdü 13 cm oldu hep erken doğum riskim vardi ve miyom agrilarim başladı hep tegirginlikle geçti .doktorum 37 haftada sezaryan yapalım dedi daha fazla risk atmayalım diye günümüz bile alınmıştı ama bizim minnnak kız sabırsız çıktı 35+5 suyum gelince acil sezaryana alındım. herşey bir anda oldu nst,acilmam bile 7 cm oldu spinal anestezi oldum hiç korktuğum gibi olmadı tabi miyomuda aldıkları için benim doğumum biraz uzun sürdü .erken haftada gelince minnosun kilosuda azıcık az ama çok şükür kuveze girmedi 2600 doğdu.Allahim bekleyen herkese hayırlı güzel doğumlar nasip etsin 🙏