busbusbus10 Kızlar ya 36+2 oldum hala ters bu haftadan sonra hiç dönen varmı dönmezse sezeryan yapacak 😥😥 normal doğum istiyordum ne inatçı bebek bi türlü dönmedi popo üstü oturuyor canım kızım 😢
TeacherrMom busbusbus10 bende 37+3 oldum benimki de dönmedi basindn beri hep sezaryenden korktum sanırım sezaryen olacağım ama bebeklerimiz nasıl sağlıklı dünyaya geleceklerse öyle gelsinler gerisi önemli değil 💜
Gulsahkinay busbusbus10 yerleri gırgırla dönebilir bu şekilde kayınvalidem söylerdi hep nettede var bebek döndürme için pozisyonlar denemekte fayda var
svmm busbusbus10 ben son günde döneni duydum benim 34 te dönmüştü ama sezaryen oldum çatı darlığından
Sonsuzguc busbusbus10 benim 38 de döndü canım 1 hafta önce bende sezeryan icin gün sayıyordum 38+4 te kontrolum vardı birde baktık dönmüs benim 2. Bebegim olucak bu su anda 39+2 😍 sancı bekliyorum
Yavuzselim-41 Benimde 35. Haftada döndü doğuma kadar belli olmaz ben yürüyüş yaptım bol bol bide zeytinyağı ile karnımı sürekli ovdum
Sonsuzguc Sonsuzguc bende umudu kesmiştim artık burdan deneyim edinerek valize kahve acı bitter cikolata falanda koydm ki sezeryan sonrası agrılarımı hafifletsin diye sezeryan sonrası bakımlarını falan arastırmaya baslamstm valla 🤷♀️😊
prensesannesii_ busbusbus10 benim yeğenim de dönmedi son haftaya kadar hatta doktor ayın 15 ne sezeryan günü verdi ama bizim paşa kendi isteğiyle ayın 7 sinde doğmuştu. Doğacağı gün yürüyüş ve ev temizliği yapmsti yengm yürüdüğü sırada ağrıları başlamışti
Sonsuzguc busbusbus10 insallah döner canım benim ama son ana kadar bile dönebilir diyorlar tabi doktorun riske atmaz 2 haftaya kadar daha dönmesse gün verir galiba olsun hayırlısı neyse o olsun kuzum saglıklı olunda önemli olan o 😍
Tugcekkkkk busbusbus10 canım nerdeyse son ayda sın. Bu haftadan sonra dönerse mucize olur hiç duymadım. Sezaryen srni korkutmasın…