Sinemm 32+2haftalık hamileyim bir kaç gündür gögsumden sıvı geliyor sabah kalktıgımda atletim ıslak oluyor sanırım süt doktorum öyle dedi sizdede oluyor mu acaba göğüs pedi koysam mı?
Hmzglm Cok normal sutunun bollugunu gsteriyor bildigim kadari ilee gogus pedleri koyun birde goguslerinizi sikcak birsey gymeyin sag solda yatmayinnn onlar tetikliyor gogusten sut gelmesini Sinemm
Haticeyildiz Sinemm zaten gebeyken sirt ustu yatilmaz uzun sure arkadas baska bisey demek istemis olabilir doktor saga yada sola yatin diyo sut akmasin diye sirt ustu yatmayin o sivinin akmasi normal bisey her gebede olabilir iyi bisey 😊
Sibel Sinemm ben de sırt üstü yatmak istıyorum öyle rahat edıyorum ama iyi değil falan diyorlar anlamıyorum
deletedmom11 Sıkmayın iLk süt bebeğin direnci için çok önemLi geLiyormu diye uğraşmayın göğüslerinizLe 😳😳
deletedmom11 Sinemm yok o anLamda demedim bazen hatunLar sıkıyomuş geliyomu gelmiyomu diye merakdan 😂
Haticeyildiz deletedmom11 ben ilk baslarda dedigin gibi meraktan sıkıyodum sonradan annem soyledi sikma kendiliginden aksin diye 😀😀
deletedmom11 Haticeyildiz aynen ilk süt sarılıkdan koruyomuş we hayata sağlıkla adım atması için bağışıklık başlatıyomuş
Hmzglm Iyiyde sirt ustu yatmakta sakinca yok diyebiliyorum karninin ustune yatma ama her sekil yatilirrr yani siknti olmaz...
Haticeyildiz Hmzglm doktorlar genel olarak sol yada sagi tavsiye ediyo sirt ustu uzun sure yatmayin diyolar canim bilemedimki simdi demekki her doktor bir degil bizimde kafamizi karistiriyolar 😀😀
Haticeyildiz Sinemm ben normalde saga yada sola yatiyorum bi gece sirt ustu yatmisim esim beni uyandirip diyoki kalk karnin kaybolmus dumduz olmus cocuk 😂😂😂
Blt67 Hmzglmtesekkur ederim kuzum Allah razı olsun senden içime su serptin . Herkesin var haklısın ❤️🤲🏻