NihalErsy canım benimde çok şiddetli belim kaburgalarım ağrıyodu. Kendimi sıcak tutmadığım için oluyormuş. Mevsim yaz bile olsa kendini sıcak tutmak önemliymiş. Hiç hırkanı ayağından patiğini çıkarma. Bol istirahat et kendini yorma üşütme. Bir de böyle ağrıdığında zeytinyağı ya da kantaron yağı sürün ovalayarak. İnşaAllah iyi gelir ben böyle toparlamıştım.