Meraba bunu yasayanlar varmı korkmaya başladım daha 11+2 yim son aylarda kaşıntı olduğunu biliyorum ama daha çok erken degilmi ? Gündüz değilde özellikle geceleri aşırı bi kaşıntı başlıyor uyuyamiyorum bile.. serum yedim bu hafta onun etkisi olabilirmi sizce yaşayan varmı.. randevuma daha var sürekli mide bulantısı için hasteneye gidip duruyorum bide bunun için gidemem bilenler yaşayanlar varsa bilgilendirebilirmi lütfen.. korkulacak bişey varmıdır sizce