Sevdae 33+2 ye. Kadar cok güzel bir gebeliğim vardı. O gün komtrolde 15/10 so ra 16/10 gördük ve 2 3 güne bir tansiyonumu evde ölcerim hep normaldi. Bebegim biraz minyomdu. Toplam o haftaya kadar 7 kg almıstım 58 le gebe kalıp ama resmen hepsini son 2 ayda aldım diyebiliirm. Ayaklarımda ödem oluyordu cok normal hamilesin ondan dediler. Hatta sen cok bile iyisin sadece göbegşn var tipin gayet iyş dediler. Ellerimde ödem olmaya oda karpal tünel sendromu yaomaya basladı evde egzersiz yapıp(uzman fizyoterapistim) rahatlıtıyodum ancaak ellerimde de ödemdenmiş rahatszlıklarım yavas yavas preeklampsi oluyor muşum meger. Bie hafta önce idrar tahlilim tertemizken o kontrolde tansiyonum hic inmedi. kitle idrar tahlili yapıldı +2 protein cıktı doktor o gün acil sezaryene alcam dedi üstelik bebegim son 10 gün hic gelişmemiş 1700 gr kalmıs 31 haftaya uyumluydu. Ailem apar topar memleketten geldi, yatısım yapıldı alfamete basladım 3*2 alıyorum. Hala doktor kontrolumde 14/10larda idrarda protein hala +2. Cok şükür artmadı bir haftadır.hafif preeklampsiyim buna ragmen eklampsi nöbetine kadar veya coklu organ yetmezliği gibi esasen cok riskli durumdayım. Muhtemelen carsamba dogumum(35hafta) olcak evde tansiyonum komtrol altına alındı buna ragmen doktorum beklemeyi düşünmüyor. Yani tansiyon cok tehlikeli ve preeklampsi de beslenmeyle alakaalı degil.söyle degil cok tuzlu yerseniz tabiki yükselir ama hayatınzdan tuzu cıkarmanız semptomları asla azaltmıyor cnkü komu benim bedenimle alakalı degil.