Kızlar 4 gün oldu doğum yapalı bebeğim gögsümü tutmakta çok zorlanıyo bunun pratik bi yolu var mıdır deneyen başına gelen nabıcağımı saşırdım henüz daha sütüm gelmedi ama ilk süt denilen sarı sıvı çektiğinde geliyo ama tutmak istemiyo silikon gögüs ucu başlıklarından aldım o da fayda etmedi maalesef sarılık olucak diye de korkuyorum