Attoya ipekkkkkkk7 hiçbir değişiklik olmad. Hatta yatmadan önce bu bebek daha beklicek gibi demiştim eşime🙈 gece bi anda suyu hissettim. Nişanım sudan sonra geldi.
Ohaezgi Prensesinannesi26 aynı benimde öyle sol tarafımda hareketleri çok sert ve güçlü 37+3 doğum kanalında ve baş geliş vajinamda ağrı oluşuyor bu yüZden
Ceren25 Prensesinannesi26 canm benimde aynı oluyodu doktoruma sordum kasılma yalancı sancı dedi 🌸 banada oluyo özellikle yorulduğum zaman çok kasiliyo oturmak ne mümkün kolumu başımın üstüne koyup öyle rahat ediyorum
Tugbahanim1 35+4 teyim sık sık oluyor. 34+0 da nişanım da geldi 😑 Hatta daha da sık oluyordu erken doğum riskim var diye doktorum sancılarımı durdurdu ilaçla. Şu an daha az oluyor. Az kaldı sabır arkadaşlar. 🤲🏻