Prenses21 detaylı ultrasonu bekle derim 😁😁 yalnız şöyle de birşey var. Bizzat arkadaşımın başına geldi. Detaylı da bile kız dediler adı herşeyi belliydi bebeğin, heryere Elvin yazdirdi. Duvarları pembe boyattı, duvar süsleri, isimli hastane çıkışları veee 8. Ayından sonra erkek olduğunu öğrenince bayılmış ultrason sedyesinde😂😂 neden bayıldın diyoruz, heryere Elvin yazdırıp, odayı pembeye boyadigimiz aklıma gelince bayılmışım diyor 😂 bebek doğdu, anı kalsın diye erkek bebeğe Elvin yazılı hastane çıkışını giydirip foto çekmişlerdi, oluyor yani böyle şeyler 😂😂😬