Aysegulemre İlk gebeliğim 29.haftadayım 13 kilo almışım ayrıca şeker hastasıyım çok mu almışım ya üzülüyorum
Htce35 Aysegulemre biraz evet ama stres yapmayın biraz daha dikkatli öğünlerde 🥰 yürüyüşe başladınız mı doktorunuz ne diyor
Htce35 Fadime_56 biraz erken kilo alımına başlamışsın canım 😏 ama stres yok 🥰 biraz daha dikkatli sonlara doğru 🤦♀️ Başlıyor kilo
Zeynep228 Fadime_56 ay bende bugün tartıldım 2 kilo ama sanki daha çok almışım gibime geliyor 😂 11+5 oldum
O_Kskn1 Htce35 ay ben mi bir tek fazla kilo aldım 23+3 teyim tam 10 kilo aldım ya doğuma 100 kilo mu gidicem nolucak😱
Meryemkale Htce35 yok canım bişey demedi gerçi en son gittiğimde 4 kilo almıştım 6 haftadır girmedim kontrole bu ay başı gidicem inşallah bakalım ne dicek🤷♀️
Fadime_56 Zeynep228 ben birşey yiyemiyorum ama zayıfladım diye düşündüm almışım meğerse olsun bebisleri kucagimiza alalım ondan veririz kiloları
Zeynep228 Htce35 evet ya ama çok yemiyorum abur cubur da tüketmiyorum bu hafta almışım kiloyu nasıl oldu anlamadım,inşallah şişkinliktir geçer