Kızlar ben oğlumu doğurdum 38+2de. 4 günlük bir bebeğim var. Doğumun çok şükür rahat gerçekleşti. Çarşamba sabahına kadar tık yok derken çarşamba 11:00da düzenli başlayan sancıyla 12:30da kucağıma aldım oğlumu. Ne dikiş ne başka bişey. Hersey cok doğal gerçekleşti. Sancı anında korkmayın yürüyüş yapın nefesinizi kontrol edin. Ben doğuma kadar hep hareket halindeydim gebeyim diye son zamanlarımı yatarak geçirmedim hep hareket ettim yerleri hep eğilerek temizledim. Onun haricinde hiç ekstra bisey yapmadım. Sadece doğum anında allahım sabrını ver diye dua ettim. Bu kadar basit oldu. Darısı basınıza inşallah 🙏😇