Melikesvm tek birdey sormak istiyorum komsunuz 6 yil tip +bilmem kac yil kadin dogum uzerine uzmanlik yapmış mi ? Nerden biliyomus zayif mi sisman mi gelisimi iyi mi kotu mu ? Milletin lafina bakarak kendinizi uzmeyin bebegide etkilersiniz. Siz uzulunce oda uzuluyor cunku. Doktorunuz bi sikinti var derse o zaman korkmaya baslarsiniz doktorunuz bisey demiyorsa korkmaniza gerek yok. Ama siz yine muz kasar bol bol tuketin kilosu iyi olsada tuketin. Anneye de cok faydasi var cunku ozellikle muzun. Benim 26 27 haftaya kadar gobegim yoktu bana da bebege bakamiyosun besleyemiyosun senin yuzunden zayif olcak falan diyenler olmustu hatta bi keresinde esimde hafif gobek var cocugu kocana mi tasitiyon demisti biri bendenher seferinde bu tarz cumleler kuranlara karsilik gozunuzdr ultrason cihazi mi var uzmanligi hangi uni de yaptınız diye sorup susturuyodum