Elizabettt Arkadaşlar 12. Haftadayım çok fazla akıntım oluyor bende korkuyorum acaba çocuğun suyumu eksiliyor diye peceteyle kontör ettiğim de normal adet olmadan önceki akıntı gibi ama yinede korkuyorum sizide başınıza böyle bir şey geldi mi 😕
Miumiu Elizabettt Kuzucum akıntının rengi ve kokusu önemli olan. Ben 16. Haftamdayım ve bu haftaya kadar hep beyaz akıntım oldu. Fakat sarı ve yeşil renkteyse ve kokuluysa enfeksiyon olabilir ve ya pembe renkliyse gene tehlikeli olabilir bu tarz akıntın varsa mutlaka doktoruna danış 🙏🏻
Elizabettt Miumiu yok kahve rengi değil kırmızı da değil sadece akıntım artı baya bende bebeğin sıvısı azalır mi diye panik yaptım
Miumiu Elizabettt Beyaz akıntı hamilelikte normal diyorlar canım ben de doktoruma sormuştum öyle demişti ☺️