Hamsicikk Kızlar merhaba. Ahşap anne yanı sepet bombeli cibinlikli olandan aldım fakat içindeki yatagı yani süngeri sert değil. Kalitesini hiç beğenmedim. Ne önerirsiniz ?
DaisyMom Hamsicikk benimkide sepet besik.Icinin yatagini bende sevmedim.Yunden yatak yapicaz ne sert ne yumusak.Uyku setleri cok pahali oluyor ayri olarak yapmiyorlar.Bir kac yere sormustum.
MihricanA Hamsicikk Ben reflu yatagini koydum içine süngerin üstüne cok da iyi oldu oyle kullaniyoruz simdi
Gizmolata Hamsicikk ben gelişim yatağa ölçüleri yolladım oval şekilde kesip yapıyorlar, bebek yatağı terletmiyor bide biraz daha sert
Arslaninannesi Resmini paylasabilirsen daha iyi yardımcı olabilirler kuzum benim anladığım oval galba dimi icide onlara göre sanırım yapılmış sünger yatak olmuyor özel yaptırabilirsin veya babynest alabilirsin içine