Naazz Devlet hastanesinin yanında Alaattin Kaçar’a da gitmeni tavsiye ederim. Devlet hastanesinin maalesef ultrason makineleri çok kötü bebeğin kilosunu flan düzgün göremiyolar doğum yaparken sıkıntı oluyor. Alaattin Kaçar’ın ultrason Makinesi çok iyi