Kızlar az önce acile gittim lekelenme sebebiyle durmadan post açıyordum biliyorsunuz doktor alttan baktı kese var ama bebeğe dair bişe yok hamile olmaya bilirsin dedi daha 5+3 ken bebegi görmek olabılır mi sizce gebelik olmaya bilir dedi psikolojimi alt üst etti ya içerde kanama alanı yok dedi