Merhaba sevgili anneler ve anne adayları yardımınıza ihtiyacım var ultrasonla ne kese nede bebek görünüyor ama alttan bakınca hem kese hem bebek hemde kalp atışlarını görebiliyoruz. Bugün 9+1 olduk, 8+5 te kontrole gittim normal ultrasonla yine görünmedi doktorum alttan bakmak zorunda kaldı. Bu durumu yaşayan var mı acaba