Ebrukkse Kızlar 33 haftalik hamileyim 30 haftalikken gittigim muayenede bebeğimin kilosu 1475 gramdi doktor gelisimi geride dedi sizin bebisler kac kilo 😍😍
Gizemli213 Ebrukkse 29+2 de 1500 gramdı 32 de gittim 2000 kilo olmuştu şuan n ekadar oldu bilmiyorum 34 haftalık olduk
Sermindiker Ebrukkse 31. Haftada gittiğimizde 2 kilo 160 gramdı şimdi 32+5 iz kaç oldu bilmiyorum 🤭 içimde bayan yanak bebek taşıyorum 🥰🥰
Melodyy Ebrukkse canım benim kız kardeşimde öyleydi 2 damar var di hatta doktor anneme bebeğin beslenme kordonu yok sen ne yiyorsan bebek cok az besleniyor demişti allahtan gelen birşey hiç korkma felan demişti elinden geldiğince balık mangal et türü tüket demişti 7 aylıktı annem babam da her gün mangal yaptı 38 haftalıkken doğdu 3 kilo bişeydi şuan 9 yaşında ☺
ayshoo Ebrukkse yok canım üzme kendini gayet normal hatta bana böyle giderse doğuma kadar 3 küsürlü olur kilosu dedi daha ne olsun☺️
Ebrukkse Melissdefne doktor kilosuna geri dedi zaten ben eve gelince internetten arastrdm normalmis omda kararsz kaldm dedm canm
Meerryy Ebrukkse canım benim bebiş 1 hafta önden gidiyor zaten. Şeker çıktı gebelikte ben de diyet yapıyorum. Ve yaklaşık 2 aydır pirinç hamur işi, beyaz un, şeker hayatımda yok protein ağırlıklı besleniyorum
ayshoo Ebrukkse hamileliğimin başından beri duosvıt kullanıyorum folik asit ve vitamin takviyeli bi hap onun haricinde demir ilacı başka bişey almıyorum canım