Arzuoguz Kızlar bebeğim 36 haftalık oldu 3300 kilosu doktorum iri bi bebek dedi normal doğum yapmak istiyorum ama 4 ü geçerse zor dedi doktorum sezeryan günü verse ne zaman verir sizce
Esra78 Arzuoguz aslında 36 da bu kiloya vermesi gerekirdi zaten bebiş haftalık 300-500 gr arası kilo alıyor
Arzuoguz Esra78 haftaya pazartesi gideceğim bi daha bakalım ne kadar alacak diye normal istiyorum ama sezeryan olacaksa sonunda gününü ne zaman veriyor bilmiyorum ilk gebeliğim
momyss 35+6da 3200dü benim bebeğim de çatın uygunsa normal olur dedi doktor haftaya çatı kontrolüm olacak büyük ihtimalle eğer çatınız uygunsa normali deneyin sezaryen son şansınız olsun ben öyle düşünüyorum🐣
Zeynep0606 Arzuoguz kuzum ne yiyip ne içiyorsun masallh bebise bu arada bizede fikirlerinizi paylasin kizlar🥰
Arzuoguz Zeynep0606 9 kilo aldım sadece normal besleniyorum 1 hafta içinde böyle aldı 😂 geçen gittiğimde 2750 idi 35 idi 3300 olmuş şimdi bakalım nasıl doğuracağım