Smyrayldrm 727900 bende gaziantepteyım 8+5 haftalık hamıleyım defalıfe derya ulusoy gıdyrm esımı alamadıkları ıcın degstrcm ıyı dr. Bakıyrm ☺️🙏
Gulpnr27 KBR12- dikkat edin sizi yarı yolda bırakmasın Bn ölü Bi bebek dogururken o beni kabul etmedi hiçbir zaman hakkımı helal etmiyorum
Smyrayldrm 727900 ben 2.oglumda Cevdet beye gıdyrdum memnun kalmadım yanı 2.oglumda ıkılı test yaptrmadm ama ense kalınlıgından hepsını bilmesi gerekti solemedı down sendromu ıyıkı geldı melegımm 🙏 cok mutluyuz yanı
Happykariner 727900 benim doktorum da o muhtesem bir adam. Yine hamile kalabilirsem yine ondan başkasına gitmem
Busra_74 Smyrayldrm covıdden dolayı içeri almıyorlar eşleri su an diğer hastaneler de öyle benim ikinci gebeliğim ilkinde rahatlıkla giriyordu eşim bende defalıfe a gidiyorum 😊
Mothersgirl Smyrayldrm Sanko da çağdaş demiroğluna gidiyorum en başından beri eşimle giriyoruz hiç sorun yaşamadık. 🤗
Smyrayldrm Busra_74 aynen oyle ama genede eslerı almaları lazım beraber ozel sonucta hangı dr. Gıdyrsunuz
Busra_74 Smyrayldrm Derya hanıma gidiyorum.. oğlumu da kendisinde Doğum yapmıştım çok memnun kaldım şimdi 17 haftalık ikinciyle hamileyim nasip olursa yine onunla düşünüyorum
Nilasyamom Maşallah Abdullah hocam iyi yüzlü diye anası kaynanası görümcesi doluşuyorlar odaya. Ayıptır be valla benim söyleyesim geliyor bu ne kalabalık diye. Hem kliniği de dolduruyorlar kalabalıkla zaten hastalık var 🤦🏻♀️ Allah yardım etsin doktorlara
Smyrayldrm Busra_74 yaa bende derya hanıma gıdyrm ılk bastan belli almadıkları ıcın degstrck bende bakalım zamn ne gostwrecek ya testlere nekadr ucret odedınız yaptımı test size
Busra_74 Smyrayldrm anladım sizi dediğim gibi özel muayenehaneler dışında hiç bir hastane covid sebebi ile almıyor bu bir süreç yani hakkınızda hayırlısı olsun ben ikili test vs. Yaptırmadım kan testi idrar testi falan verdim onlar da kan idrar ikisine en Son 25 tl Ödedim. Normal Doğum yapacağım fiyatı da 2500 tl ben epiduralli yapacağım omunla birlikte 3500
Smyrayldrm Busra_74 benımkı sezeryan fıyatını bılıyrmusnuz ben 2lı test yaptrmak ıstıyrm cnkı benım 2. Oglum down sendromu omda yaptrmamstm o anlamda yaptrmayı dusunuyrm 🙏 evlat tabıkıde bır tırnağına zarar geellmesjnk istemeyiz alahım evlatlarımızı bıze bagıslasın amın 🧿tanıstıgıma memnun oldum 😊
Ceylan08 Süleyman Altınatmaz’ın kliniğine gidiyorum bende. Annemin de doktoruydu kendisi halalarım yengem falan hepsi ona gitti memnun kaldıkları için bende ona gidiyorum
Ceylan08 Bu arada zaten Antepli misiniz yoksa benim gibi Antep’e gelin mi geldiniz ? Sıkılan varsa muhabbet olsun bende sıkılıyorum burda arkadaşım falan da yok hamilelik depresyonunda mıyım neyim kendimi yanlız hissediyorum Bu aralar