Babymomannesi ya evet gerçekten zor bi süreç ben yüzüstü yatmadan uyuyamayanlardandım ama mecburiyetten napalım sağ tarafta kalbe baskı yapıp pıhtı durumları olabiliyormuş allah korusun, ee yüz üstü zaten asla yatmayın deniyor. Yastıklardan çok destek alıyorum iyi oluyor, bence onu deneyin bi. Terleme huzursuzluk hepimizde var maalesef 🤦🏻♀️