Ben 2 bebeğimdede kremi kullandım sadece aman aman kanamadı ama yara oldu canım çok yandı. Bu 3. Hamileliğimde hem krem hem gümüş kapak aldım ikisi birden daha etkiliymiş. Riske atma bence o acı çok fena.. kremi genelde 1 hafta önce kullanmaya başlasan yeter heralde ama tam da bilemiyorum.