Birminiginannesi Kızlarrr biz 27+3 olduk 21+1 iken doktora gittim bebegim makat duruşluymuş donmemiş kilosu 1100 gram dedi sizce nasıl kilosu sizin bebekler kacıncı haftada döndü
Sen1meleksin Birminiginannesi çok erken canım hiçbrlli olmuyor son zaman dönen bile var benim 29. Haftamda doğum pozisyonuna döndü her gitmemde bakar doktor çünkü değişebiliyor canım
Dilara8228 Birminiginannesi aynı sorun bizdede var biz 22+4 haftalığız 2 gun önce gittik makat durusu dedi doktor o yüzden hep aşağıda hissediyordum ve aci veriyor yürümek bile zor oluyor bazen 10 gün sonra tekrar çağırdı
Birminiginannesi Yasemin301 doktorum dedi 36ya kadar donebilir dedi de tekneyi rahmime atıyor cok rahatsız oluyorum afedersiniz idrarımı tutamıyorum
sagsbry cicicivciv dönmesi içim her hangi birşey yaptınız mı? Bende 35 haftalığım pek dönmeye niyeti yok gibi
Yasemin301 Birminiginannesi benim hep yan yatiyordu bebegim 36+6 da baş asagi dondugunu ogrendim son ana kadar donen bebeklerde var, baş asagi oluncada baski cok artiyor yani her turlu sknti cekiyrz maalesef
2melek_annesii Birminiginannesi oglumda 25 haftada döndü bida da ters dönemedi tekrar 36 da kanala girmişti 37 de 1 cm acılma vardı ama 39 da tansiyon yüksek cıkınca suni sancıyla dogurdum bazı seyler allahın takdirine kalıyor 😊doktoruma kalsa 36 bitmeden dogurur sun diyodu😂
sagsbry Birminiginannesi 28-29 haftadan sonra zaten doğum pozisyonunu alıyor canım bebekler.. Doğuma kadar yolu var diyorlar ama yeri daraldıkça ve bebek büyüdükçe biraz sıkıntı oluyormuş.. 35 haftalığım hala dönmedi benim bebeğim 💁🏻
Cigdema 22 haftaligim bende de aynı durum var, bebeğin en rahat ettiği pozisyon buymus sadece anneye rahatsızlık veriyor. Ben çok dert etmiyorum:) önümüzde uzun süre var, herşeyin çözümü de var. Stres yok:)
elvan6409 Birminiginannesi 29 haftalıkken gittik bebeğin dönmüş dedi doktor. Kolay kolay değişmez artık pozisyonu dedi 🥰
Birminiginannesi elvan6409 ay hadi hayırlısı ben sezeryandan cok korkuyorum normal olsun istyorum inşallah döner 🥰💓