Yasemin301 bende de bel fıtığı var hatta 14+5 im ama 20 dk yürüyünce bacaklarım belimden ayrılıcak gibi hissediyorum 2 gün ağrısını çekiyorum oturup kalkarken 🥺 ben normal doğum vs olabilir sanıyordum bilgim yoktu. Anestezi dediğiniz epudural mi oluyor.