34+2 hamileyim ve bugün bütün gün bi halsizlik vardı üstümde akşam 8 den beride bi ağrı giriyo alt tarafıma ama öncesinde bi belirti felan olmadı bel ağrısı vs. gibi erken doğum riskimde yok ama benim durumumda olan oldu mu hiç ne yapmam gerekiyo bilemiyrm ilk doğumum olacak