enisenalbant Dörtlü tarama yaptırağız fakat fiyat bilgisi telefondan vermiyorlar siz ne kadara yaptırdınız muayene ücretiniz neydi?❤️
Ebrumihrimah enisenalbant Diyarbakır Memoriala gidiyorum muane 155 detaylı da telefondan sordum 255 gibi birşey dedi tabi zam geldi ne oldu bilmiyorum pazartesi ogrenicem 🤭
ozlmkryl33 Ebrumihrimah bende Diyarbakır memırialde yaptırdım Yunus çavuşa 2 hafta önce muayene 280 4 lüde 197 di sanırım
Ebrumihrimah Basak0503 aydın ilgin doktorum memnunum boş sohbet muhabbet etmez işini yapıyor olanı biteni açık açık söyler buda benim istediğim birşey sohbet etmesine gerek yok benim için Kimisi bu durumundan dolayı pek sevmiyor doktoru 🤭
Basak0503 ozlmkryl33 kaçıncı hafta yapılıyor canım bu bende aydın ılgına yeni gitmeye başladım memorial da
Ebrumihrimah ozlmkryl33 hem muane ücreti hemde detaylı ücreti mi verdiniz yoksa sadece detaylı ücretini mi verdiniz
Basak0503 ozlmkryl33 bunun için randevu almaya gerek var mı. Yoksa doktor günü gelince yapıyor mu? Bir de ne kadar sürüyor
ozlmkryl33 Basak0503 ben gittim yapalım mı dedi yapalım dedik hemen çıkıp ödemesini yaptık kan verdik 10 gün sonra sonuç çıktı yani gün almaya gerek yok
Basak0503 Ebrumihrimah aaa o zaman aynı doktora gidiyoruz kuzum.🤗ama şey biz 175 verdik bir hafta önce falan kurum indirimiyle
Ebrumihrimah Basak0503 ben 25 Aralık’ta gittim enson 175muane ücreti 155 kurum indirimi ile o zaman bende 175 vericem 😬
Basak0503 Ebrumihrimah he zama gelmişim ben 🤭😂 canım senin kaç haftalıktı ne zamandan beri aydın ılgına gidiyorsun
Ebrumihrimah Basak0503 21 oldum bugün itibari ile 👯💃👯 başından beri gidiyorum Pazartesi randevu aldım detaylıya
Ebrumihrimah Basak0503 valla onu bende bilmiyorum pazartesi normal muane ücreti vericem ilk galiba sonra da diğerinin ücretini vericem 🤭🤷🏼♀️ Sen kaç haftalıksin
Basak0503 Ebrumihrimah iyi senin kontrol zamanın gelmiş🤗 bende bugün itibariyle 14+2 olduk. İyi bi doktor bulamadım. En son aydın hocaya gittim artık bunda devam etmek istiyorum inşallah hersey güzel olur👍