Emine09 ben de spinal sezaryenle dogum yaptim. Kizim erken dogdu sirf sesini duyabilmek iyi oldugunu duyabilmek icin genel anestezi istemedim ben. Agrilari cektigime degdi onu soyleyim. Evlat cunku, ona bisey olur mu korkusu vardi. Belim zaten rahatsiz oldugu icin omurgaya yapilan igne 1 hafta beni mahvetti. Her gun hastaneye gidip agri kesici igne yaptirmak zorunda kaldim. Canin acisa da perisan olsan da bebeginle ilgilendigin icin dayaniyosun. Sonra agrilarin geciyo ne zaman gectigini anlamiyosun bile. Ameliyat yeri o kadar agrimiyo. Gulmek oksurmek hapsurmak gibi ani hareketler sadece zorluyo. Yatip kalkarken biraz zorlaniyosun. Ama cabucak geciyo. Kesinlikle korkucak bisey yok.