Kfydn aa geçenler de benim de gözüm seğirdi hatta dedim kendi kendime neden oluyor ki diye bir kaç gün devam etti şuan da göğüslerim ağrıyor şişkinlik var birde kasıklarıma bıçak saplar gibi bir sizi giriyor bel ağrısı bitik haldeyim ya şuan kaç gündür gündüzleri uyuyorum kafami kaldiramiyorum hiç