Hdmir Güzel anneler ve anne adayları hangi meyve ve sebzesiniz? Biz bu gece değişeceğiz ne olacağımızı bilmiyorum Şuan 33+6 yım Kavun 🍈 kadarız 🤭🤫🤫🤫 Peki ya siz?
Hatimm66 Ozyurt ikiz olduğu ne zaman belli oldu ben de ikiz çok istiyorum ama daha belli değil heralde benimki
TazeAnnee6767 Ozyurt canm benm ikiz demssn rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin birşeyler sormak istyrm Beta hgc durumu nasıl di çok mu yüksek çıktı birden bir anda iki keseyi ayrı ayrı mı ikisi bir zamanda mı gördün
Tugcek33 Hdmir evet ikiz🥰 Rabbim tüm bebeklerin sağlıkla doğmalarını nasip etsin inşallah🤲🏻 havvaslan2907 aramızda 3 gün var sanırım🥰 16+1 olduk bizde🙈 Yetgineslihan merhaba, evet çoğunlukla yaşıyorum. Gebeliğimin ilk zamanlarda hiç bel ağrım olmamıştı, şimdi de özellikle kendimi yorduğum zamanlarda daha çok oluyor. Fatmaliakburak26 maşallah sağlıkla büyüsünler inşallah🥰
EneshaCh Hdmir evet 2 gün sonra 10 haftalık olucaz , daha 30 hafta var o kadar çök ki bir an önce geçsin zaman istiyorum ❤️🤲
Pamugunannesi1 Hdmir 5+3 daha mercimek tanesi mercimek de ne meyve ne sebze bizde kivi çekirdeği olalım dedik 🤣
Hatimm66 Hdmir bu hayatta herşey zor zor olmayan bişey yok ki 🙃 o yüzden bi anda iki tane olsun birlikte büyüsünler diye düşünüyordum hep içimde öyle bi his vardı ama doktorum hiç bişey demedi