Selam arkadaşlar şuan 23haftalık hamileyim süreçten bahsetmek istedim çünkü herkes yazıyor 3 lü 4 lü 5li test diye kafanızı karıştırmayın. Hamile kaldığımı öğrendiğimde kese vardı bebek yoktu daha sonra tekrar gittiğimde bebek oluşmuştu . Doktor hemen benden tam kan istedi yani tiroid Demir hormonlar herşeye baktılar. Herhangi bir problem olmadı folik asite başladım . 12.haftamda 2li test denilen ilk detaylı ultrasona girdim burada ense kalınlığı ve burun ölçüsüne bakıldı . Herhangi bir problem yoktu . Ama ben kendi isteğimle nifty denilen genetik testi de yaptırmak istedim bu testte kanını Amerika’ya yolluyorlar ve genetikte bir problem olup olmadığına bakıyorlar. Genelde 2li test sonucun normal değilse bu test istenir ama ben yinede yaptırdım. Onun dışında artık muayeneler ay da bir olmaya başladı ve ben 19.haftamda (18-24 arası) detaylı ultrasona girdim bu halk dilinde 4lü test oluyor. Detaylıda bebek artık büyüdüğü için bütün organları görebiliyor. Oldukça önemli bi test olduğunu düşünüyorum . 22.haftamda da tetenoz aşısı yaptırdım . 1ay sonrada şeker yüklemesi olucak dedi doktorum. Süreç bu şekilde ilerliyor