berfin210621 Kızlar 8+5 haftalık hamileyim dünden beri vücudumda kaşıntı başladı duramıyorum aynı durumu yaşıyan varmı normalmi
Akgl06 berfin210621 bende olmuştu tatlı tatlı kaşınma başladı önce sonra da karnım da ve sırtım da kırmızı benekler oluşmaya başladı kullandığım kan ilacı yan etki yapmıştı bırakınca ilacı geçmeye başladı bazen kullandığımız ilaçlar reaksiyon yapabiliyor vücutta
oglum0603 berfin210621 ilaç kullanıyorsan yan etkisi olabilir. Bide uyuz salgını var dikkat edin yakalanmış olabilirsiniz
Srkt Bende suan 32 haftalık hamileyim benimde kollarda bacaklarda asırı kaşıntı oluyordu 20 haftaya kadar gecmedi sonra gecti geceleri uyuyamıyordum ayrı olarak genital bölge kaşıntısı vardı o hala devam ediyor ne yaptıysam ne ilaç kullandıysam gecmedi
Emine_81 Srkt 40 haftalık oldum genital bölge kaşıntım geçmedi kullanmadım ilaç fitil toz krem kalmadı ama yok çekiyorum bn hayla zor
Akgl06 Srkt o bende de var Progestan fitil kullandığım için oluştu travazol krem kullanıyorum iyi geldi bi doktorunuza diyebilirsiniz
Akgl06 berfin210621 yan etkilerini bi oku canım oralarda yazar illa progestanı bende kullanıyorum ama ağız yolu ile değil fitil olarak yazdı doktorum çünkü ağızdan alınca çok fazla yan etkileri oluyormuş
Akgl06 Srkt ondan kaynaklandığını hiç duymamıştım aslında neyse onu da öğrenmiş olduk inşallah sağ Salim atlatırız şu gebelik sürecini