1pearl Arkadaşlar doktora sormayı unuttum bugün şeker yüklemesi için gel dedi ama o glikozu ben mi alıyorum eczaneden yoksa hastanemi veriyor
ArasMom34 1pearl yaptırdığın yere göre değişiyor canım benim oradan vermişlerdi bazılarında okudum eczaneden alıyorlardı
Meriwa 1pearl aile hekimliğinde yapılıyorsa siz eczaneden alıyorsunuz özel hastaneler kendi veriyor bazı devlet hastaneleri de genellikle aldırıyorlar dışardan
Elifirem Devlet hastanesinde dahiliye randevum var ve şeker yükleme vaktim geldi acaba dahiliye yardımcı olur mu bilgisi olan var mı