Merhaba anneler ben doğum yapalı 58 gün oldu kanamam durmuyordu erken doğum yapmıştım zaten doktor estrofem diye bi ilaç verdi ben süt sağıp götürüyorum bebeğime bu ilacı kullanmak zorundayım ama sütü de olumsuz etkiliyor diye okudum başına böyle birşey gelem anneler var mı