prensssannesiii Kizlar dikişi patlayan var mı normal doğum sonrası ? Varsa eğer nasıl anladınız acaba 🤔 sancısı falan oldu mu ?
Nuruminci prensssannesiii bir kardesimın dikişlerin patlamıstı korkudan hastaneye gitmedi iyileşmesi baya zaman aldı baya dikişi vardı
KubosM prensssannesiii Arkadaşımın patlamıştı canım o hemen anlamış ağrısı olmuş gittiğinde doktoru yeniden dikmişti
Nuruminci prensssannesiii iyileşti ama dikişler açıldığı için genital bölgesi tam olarak birbirini tutmadı
Smyrabahar Merak etmeyin anlaşılıyor zaten çok ağrı oluyo benim iki doğumumda da düştü doğumdan 2 gün sonra ama düşen dikişin yakınlarında başka bi dikiş var tutar dedi doktor bol bol dinlen dedi iyileşti sorun olmadı
KubosM prensssannesiii Canım uyuşturup yapmışlardı tüm dikişleri patlamıştı çünkü o arkadaşımın kendi hatasıydı ama haberin olsun kendini zorlamıştı
Miumiu prensssannesiii Kızlar bir şey sorucam ben de doğumuma daha çok var ama ilk gebeliğim o yüzden bilgim yok bu konu hakkında. Mesela normal doğumda dikiş atıldıktan sonra ne kadar bir sürede iyileşiyor? Ve ya affedersiniz tuvalet ihtiyaçları nasıl karşılanıyor? Herhangi bir ıkınma vs de dikişler ne durumda oluyor?🤷🏼♀️
prensssannesiii Miumiu valla bnm 9 gün oldu hâlâ iyileşmedi 🤦 iyice yikadiktan sonra tentürdiyot sıkıyorum ve fön makinesi ile kurutuyorum iyice. Ne zamn geçer bilmiyorum