CaglaKuzu Kızlar Allah kısmet ederse Temmuz'da doğumum var yaz bebeği olacağı için uzun kollu çok düşünmüyorum , sizce bebek kaç aylık veya kaç günlükken üzerine sadece kısa kollu yada kolsuz zıbınlar giydirmeye başlayabilirim ? 🐣
B8use CaglaKuzu bende tulum ve ic zibin dusunuyordum ama citcitli atlet daha mantikli gibi geliyor gobegine birsey olmaz degilmi citcitli ya acirsa felan diye dusundum . Benimki de 22 temmuz
Minanin_Annesi CaglaKuzu Ben de temmuz da en azından 40 ı çıkan kadar uzun kol düşünüyorum kendini toplaması açısından
Birgulbasegmez2 CaglaKuzu kısa kollu al cnm bir de uzun kollu ama delikli zıbınlar oluyor onlardan bakabilirsin çok sıcak olucağı için giyebilir
OzlEmrah Ve benim merak ettiğim bir şey daha var 😬 bende temmuz da Doğum yapacağım bu iç zıbın varya uzun kollu onu da hemşireye verecek miyiz ? Postunuz da sordum bende ama 🙈
OzlEmrah [bilinmeyen] O zaman ben iç zıbını kollu olanı vermeyeyim alttan çıtçıtlı kısa kollu olanını ve üstten giyeceği uzun kollu zaten dediğiniz gibi battaniye de sarıyorlar.. teşekkür ederim cevabınız için 😊🙏
CaglaKuzu B8use göbeğine bişey olmaz canım , herkes genel olarak çıtçıtlı zıbın atlet kullanıyor 🤗 Daha pratik çünkü
B8use CaglaKuzu ayn ne bilim ordan birsey sarkacak acir felan diye dusundum zaten banyo yapilmali mi yapilmamali mi bilmiyorum kimi diyo yapilacak kimi diyo 1 hafta dan sonra yine doktora soracagim tabi
Nilayyy B8use ben ikinci gün çok uzun süre olmasa da yıkadım bebeğimi. Sonra göbek bakımı yaptım baticonla. Göbeği 1 hafta içerisinde düştü zaten sonrasın da hergün yıkadım ve devam ediyorum. Korkmayın yıkayın o kadar faydası oluyor ki..