Kahve rengi lekelenmem oluyordu Dün ve bugün çok azıcık kanamam oldu bugün acile gittim ama acildeki doktordan hiç memnun kalmadım ultrasonla baktı kese var şimdi bebek olmayabilir dedi bana çok değişik bir şeyler 2 hafta önce gitmiştim kendi doktoruma bebeği gördü 6 haftalıktı ve kalp atışlarını duydum ama bugün kese var ama içinde bebek olmayabilir dedi doktor bebek gelişimi iyi değil dedi korkuttu Beni pazartesi polikliniğe gel dedi Progestan fitil kullanıyorum Doktorum vermişti Bunu da kullanma bebeğim gelişimini etkiler dedi bebeğin karnında ölmüş olsa bile bebeğini tutar dedi hiç ilgilenmedi beni çok korkuttu bebek gelişimi neden olmazki