Merhaba sevgili anneler,
Gebeliğinde balgam sorunu yaşayan varmı aranızda 14.haftamdayım yutkunamıyorum sürekli elimde poşet tükürmekten bıktım yutkunsam kusuyorum 12.haftaya kadar serumla ayakta durdum şuan bulantılarım da devam ediyor..iyi gelir dediğiniz bir şeyler varmı acaba 😔