Ben de yaptırmadım canım şahsi bir karar bu bence. Down sendromu ve test edilen bu anomaliler tedavi edilebilen durumlar olmadığı için aldırmayı düşünüyorsanız test yaptırın, ama test sonucu ne olursa olsun dünyaya getirmeyi düşünüyorsanız testin de gereği kalmıyor bence.