DavutKbrail çoğu şeyi değil hiçbir şeyi hiçbir zaman bilemeyiz. Çünkü tıp okumadık, tıp bilimi çalışmıyoruz. Yani bazı sorular tamam da, kanamanın sebebi de burda aranmaz. Biri dşyecek ki yerleşme kanamasıdır, iki gğn sonra gideceksiniz Allah korusun köyü bir şey olsa kim sorumlu olacak bundan? Değil ilk 5. Gebelik de olsa doktora sorulur bazı şeyler sadece