Havvaozgur Kızlar rahimdeki kemik ağrısı nasıl geçer oturup kalkamıyorum zor yürüyorum merdiven deseniz insem çıkamıyorum 33+5 oldum ama yürüyüş falan yapamıyorum bu ağrı bitirdi beni magnezyum verdi doktorum ama hiç fayda etmedi
sue92 Havvaozgur geçmiyor malesef. Bende 28.haftada olmuştu. Magnezyum kalsiyum takviyesi aldım geçmişti ama 35.hafta yine başladı. Bedenin doğum hazırlık yapması, bebeğin büyümesi, rahimin büyümesi… bunlar sebep oluyormuş.
SeymaK Havvaozgur benim 16. Haftada başladı ya yürürken zorlamıyo şükür de yatakta dönerken kalkarken altıma bisey giyerken zor oluyo şuan 28haftadayım hala öyle ileride daha kötüleşmez inşallah
Didem34 Havvaozgur bende aynı durumdaym 29+3 olduk 3-4 gündür böyle bebek bas asa dönmüs baskı yapıyomus sag catı agrısı var ayaga zor kalkıyorm destek alarak deynek gibi biseyle yürüyorm yatakta dönemiyorm bacagımı kaldıramıyorm bile cok kötü 😓
Havvaozgur sue92 bu ağrının benzeri 16. Haftalarda kalçamda olmuştu 30. Haftalarda kendiliğinden geçmisti bi ümittir buda geçer diye bekliyorum
Havvaozgur SeymaK aynen benimde öyle canim dönerken falan çok fena oluyor ve 16. Haftalarda da kalça kemiği ağrısı çok yaşadım bende 30. Haftalara kadar sürmüştü şimdi 3 haftadır falan çatı ağrısı yaşıyorum işte inşallah buda geçer 😔