Ortmenanne16 Sevgili anneler gebeliğin başından beri düzenli hareket edip yürüyüş yapıyorum. Doktorum da öneriyor tabiki. Şimdi merak ettiğim şu yürüyüş yapıp da şıppp diye kolay doğuran oldu mu ? Ya daaa yürüyüş yaptım ama pekte işe yaramadı ya diyen var mı 🤭🤭🤭
Gizoos Ortmenanne16 canım sporun tabiki ektisi var ama birazda yapı meselesi. Benim kuzenim tamamen yatarak geçirdi pıt diye doğurdu gerçekten pıt diye🤣 bir arkadaşım yogalar yürüyüşler pilatesler herşeyi yaptı ama normal için uğraştılar olmadı sezaryana döndüler. inşallah hepimiz tek avazda doğururuz 🙏
Gizoos Ortmenanne16 annen kolay mı doğum yapmış bir sor canım genelde doğumlar genetikmiş. İnşallah boşa çıkmaz 🙏🙏
ayshoo benim arkadaşımda hergün 10 bin adım atardı ama malesef normal doğum yapamadı ben onun kadar sık çıkamıyorum pandemi malum umarım pıt diye yaparız🙈